2012 m. vasario 24 d., penktadienis

Pasitikrinkim! / Let`s check!

Artėja diena, kai išaiškės, kur/pas ką išvyks Nikodemas :-)

Tad aš labai atidžiai peržiūrėjau visus užsiregistravusius (116)  Misterio Linky sąraše.  Sąžiningai užėjau į kiekvieno tinklaraštį ar FB-o puslapį ir pasidomėjau, ar esate mano tinklaraščio sekėjai arba draugai/gerbėjai  FB-e, ar esate įkėlę Nikodemo nuotrauką su nuoroda į šią loteriją. Pastebėjau, kad dalis užsiregistravusių nepaliko komentaro... Ką gi-dėl šio vieno punkto "neplėšysim maikių" ... Žemiau paminėsiu tuos, kurie neišpildė vieno ar kelių taisyklių punktų. Tikiu žmonių geranoriškumu ir nemanau, kad jie sąmoningai juos praleido. Kam nepasitaiko? Tad šalia vardo parašysiu, ko trūksta, kad jis būtų pilnateisis loterijos dalyvis. Galbūt dar suspėsit tai ištaisyti?

Soon will come the day when it becomes apparent who will win Nicodemo. However, not all plays by the rules. Below I have mentioned those who fail to comply with requirements. Maybe they can  to change this situation?

19. Karina 
Neradau jūsų  FB-e  Nikodemo nuotraukos su nuoroda į šią loteriją!


31. Adele Sleckiene -  matyt suklydote užsiregistruodama, nes paspaudus ant jūsų vardo, atsidaro mano tinklaraštis :-) Ir aš niekaip negaliu patekti į Jūsų puslapį. Pataisykite padėtį, jei galite!


36. Gilė :-)
Gile, tikrai nenorėčiau tavęs išbraukti iš sąrašo, bet tavo FB-e neradau Nikodemo nuotraukos su nuoroda į šią loteriją! 

37. Diana 
FB-o puslapyje neradau nieko apie Nikodemą ir šią loteriją!

52. Eryka
 I did not find the picture of  Nicodemo in your website with active link to this post.

67. Linda Hearn
 I did not find you among the followers of my blog

76. Irina Podku
  I did not find you among the followers of my blog

85. Ema
Jūsų tinklaraštyje neradau Nikodemo nuotraukos su nuoroda į šią loteriją! 


86. Alina
Ненашла вас среди ПЧ :-) Давайте дружить!

87.http://natali-mon.blogspot.com/Наталья Мон
 В вашем блоге ненашла фото Никодема с активной ссылкой на мой пост о конфетке. И никак немогла найти вас среди ПЧ. Но может все в порядке, только я не могла найти. Поправьте меня, если я  ошибаюсь .

91. panda123 
 В вашем профиле FB неувидела фото Никодема, хотя о других конфетках постов там - не один.


103. teirin
Ненашла себя в списке блогов, которые вы читаете . Может ошибаюсь?


105. Vilma
Į jūsų FB-o puslapį jau galiu užsukti, bet vistiek ten nieko neradau apie loteriją ir Nikodemą...


Prašau man atleisti ir piktuoju neminėti,  jei aš suklydau ir nesugebėjau pamatyti Nikodemo nuotraukos jūsų tinklaraštyje ar FB-o profilyje. Jei aš klystu arba jūs ištaisėte mano paminėtus trūkumus-būtinai man praneškite parašydami komentarą ties šiuo pranešimu. Ačiū Jums už supratingumą!!!


 Прошу прошения у всех, которых здесь упоменула,  если я ошиблась и у вас все в порядке, вы выполнили все условия конфетки. Я могла  просто незаметить или ненайти фото  Никодема или ненайти вас среди ПЧ. Недержите на мехя зла, если я ошиблась и напишите мне об этом или об исправленой ситуации в коментарйях под этим постом. Я только хочу, чтоб игра была по-правилам и все их одинакого держались.  Спасибо большое всем за понимание!
 





5 komentarai:

  1. I would love to have Nicodemo in my hug, he is so, so special.
    Hugs kay

    AtsakytiPanaikinti
  2. Your crafts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Yours, Ulla (from Finland)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Draugaukime! Aciu uz kvietima. Mielai prasom aplankyti Nikodema mano FB-ko puslapyje:-). Dziaugiuos ji matydama ir as.
    Vilma

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ar aš kažko nesuprantu... Na, nemačiau aš Nikodemo jūsų FB-o puslapyje...

      Panaikinti
  4. действительно,почему-то не нажала ПЧ,простите!!!
    работы безумно красивые,очень хочу научиться делать такие красивые вещи,но пока безуспешно!!!

    AtsakytiPanaikinti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails