2010 m. sausio 9 d., šeštadienis

Mano prizas

Jei jau taip-tai apie viskaą iš eilės .Prieš Kalėdas forume Supermama vyko Kalėdinio meškiuko/jo draugo konkursas. Aš kaip visuomet-neatsispyriau pagundai sudalyvauti. Pasiuvau mielą gauruotą žvėrį, kuris laimėjo pirmą vietą nominacijoj "Įdomiausi aksesuarai". Neslėpsiu-džiaugiausi... o dar ir dėl to, kad prizų mano žvėris susižėrė cielus tris. Vienas iš jų-rankdarbių kursai. Mokėmės temari bumbulų technikos. Taigi taigi... Žvilgterkit, kas man išėjo.

Prasitarsiu, kad vienas iš prizų buvo profesionali fotosesija mano siūtam žvėriui, o gal net ir man... Kadangi jos dar laukiu, savo prizininko kolkas čia nerodysiu.
Ir dar viena puiki dovana-pilnai sukomplektuotas rinkinukas naujam meškiukui ar jo draugui sukurti+dekupuota rankų darbo medinė taburetytė.
Džiaugiuosi kaip vaikas saldainį gavęs. Ir nekantrauju viską kuo greičiau panaudoti pagal paskirtį!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails