2012 m. spalio 17 d., trečiadienis

Dovanos / Gifts

Sveiki, sveiki! Tikrai jau senokai čia nesirodžiau.....
Po ilgųųųųųųųų vaikų auginimo atostogų pagaliau pilnu tempu grįžau į darbą, tad laiko sumažėjo iki visiško minimumo...... Mano mylimi meškiai niekaip nesulaukia mano prisilietimo..... Oooooo.... kaip aš jų pasiilgau........
O šiandien praodysiu nedideles dovanėles dviems nuostabioms mergaitėms-mano krikšto dukrai, arklių gerbėjai ir jos sesei(mano vyro  krikšto dukrai), drambliukų kolekcionierei.
Iškarpos šįkart-ne mano, pasiskolinau iš gero draugo interneto :-)

 Всем теплый привет! Долго меня здесь небыло...... Увы.... После очень доооооооооооолгого отпуска я вернулась на работу и шагаю в полном темпе ....... Жаль, но мое свободное время уменьшилось до минимума. А я так соскучилась по своим мишкам........ Недоходит руки до их.....Потому сегодня покажу не мишек, а небольшие подарки для двух милых девочек-первый для моей крестной дочери, большой любительницы лошадей, а другой-для ее сестры, которая собирает слоны. Выкройки-не мои, одолжила у дpуга интернета :-)






3 komentarai:

  1. Kaip man patinka!!!! Labai labai gražu ir miela :) Ir aišku, labai malonu matyti Tavo darbelius:)Jie skleidžia šilumą ir meilę ...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveika sugrizusi,Ieva!Tikrai yra tu,kurie laukia tavo kuriniu!

    AtsakytiPanaikinti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails